Naszywki na zamówienie
Nie zdajemy sobie kwestii, jak dużo obrazów oraz słów pozostaje w nas, nawet jeżeli ich nie pamiętamy. Komunikaty marketingowe muszą się od czasu do czasu powtarzać, aby ostatecznie zaistnieć w świadomości odbiorcy oraz tym samym wybić się spośród innych. Reklama umie propagować miarodajne wzorce zachowania. Czymś powszednim stało się smarowanie kanapek margaryną, czy picie wody do obiadu. Niektóre nazwy tak niezmiernie wryły się w język ogólny, że nie zdając sobie z tego do końca sprawy, wykorzystujemy pewnych marek jako nazw szerszej gamy podobnych towarów - przetestuj też komputerowy warszawa.
Buty sportowe to adidasy, przyprawa w płynie, użytkowana niejednokrotnie do rosołu w potocznie nazywana jest maggi. Sprawna reklama sprawia, że klient przyzwyczaja się do jednego supermarketu czy także sklepu z meblami, gdzie pracobiorcy noszą koszulki z własnym nadrukiem logo firmy (tu sprawdzą się również naszywki na zamówienie dla producentów). Nazwy producentów z góry stanowią dla nas gwarancję jakości, nawet jeżeli nie widzieliśmy samego artykułu. Reklamodawcy kreują tym samym charakterystyczną kulturę klientów, którzy kupują produkt, co do którego są przekonani, oraz którego zawsze używają, nawet jeśli nie jest już reklamowany.
0 komentarze: