Strategie marketingowe - kiedy zamówić gadżety?

2/03/2021 Grams 0 komentarzy

Niektóre strategie pozwalające na efektywną reklamę to łączenie psychologiczno-emocjonalne klienta za pośrednictwem estetyki (obrazów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (ludzi sławnych lub też znanych w korzystny sposób), pokazów (egzaminów, prób, dowodów). Znaczenie powinno wykorzystać właściwy moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Konsument zaczyna zachowywać w pamięci przesłanie, kiedy jest ono bez ustanku powtarzane - na przykład za pomocą dodatków typu metalowe długopisy reklamowe.

W reklamie należy być szczerym, albowiem oszustwo tworzy u klientów frustrację. Powoduje, iż czuje się on nieprawidłowo i prowadzi do uczuć depresyjnych, jakie mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje wiele przypadków, wypada, w związku z tym być ostrożnym oraz uczciwym, co daje poprawniejsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, iż każda reklama ma obowiązek dokonać konkretnej propozycji konsumentowi. Propozycja ma obowiązek wyróżniać się od konkurencji (dominacja konkurencyjna. Musi ona być na tyle interesująca, iż wpłynie na cały rynek docelowy produktu.

0 komentarze: